مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:552024-01-07سياسي

استفاده قضات از سرویس تبدیل گفتار به متن


رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه: سرویس تبدیل گفتار به متن در اختیار قضات قرار گرفته که متون مربوط به صورت جلسه دادنامه را بتواند به صورت برخط همان لحظه با کیفیت بالا تبدیل به متن کند.

- سرویس اعتبار معاملاتی اشخاص با حضور رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، راه اندازی خدمت اعتبار معاملاتی اشخاص در مرکز ملی تبادل اطلاعات ویژه سکو های بخش خصوصی با حضور محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه و روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور انجام شد.

محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه گفت: در بخشی از حکم انتصاب رییس قوه قضاییه و همچنین در سند تحول قضایی دسترسی آسان به خدمات قضایی و توجه به فناوری نوین و تضمین دسترسی مردم به عدالت مورد تاکید است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه در سال های گذشته حرکت هایی در زمینه فناوری های نوین انجام و سامانه های متعددی را برای کاهش اطاله دادرسی و کاهش هزینه مردم و بعضاً خود قوه قضاییه داشته است.

 رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه گفت: در دستگاه قضایی تمهیداتی اندیشیده شده است تا با کمک فناوری های نوین 24ساعته در پهنه جغرافیا در دنیا بتوانیم خدمات الکترونیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده قضات از سرویس تبدیل گفتار به متن

استفاده قضات از سرویس تبدیل گفتار به متن